HTML

Belgaságom Története

Olyan ember, hogy belga, nincs is, mert ugye vagy flamand, vagy vallon az istenadta. Néhányan mégis elhatároztuk, hogy mi azzá válunk! Igazi belgává! Kemény munkával, hittel, sörnyitóval.

Friss topikok

  • puszinyuszi: De miért lett időközben gofri a waffelből??!! (2012.12.03. 10:35) Kis Gofriológia
  • zsoci: Lehet , hoznak egy TV-t a távirányitóhoz. (2012.10.19. 20:07) Internyet
  • zsoci: A Gare du midis piaccal óvatosan bánnék. Lehet mi választottunk rossz napot, de én ott egy árva he... (2012.09.10. 13:15) Hétvégi belgulás

Internyet

2012.10.03. 22:48 Don Piccolo

Biztosan lerágtátok már az összes patátokat drága olvasók, ugyan miért is nem írnak ezek a rendes, jóravaló belga gyerekek. 

HÁ MER' NINCS NET, LEPJE MEG A BALGACOMOT EGY CSAPAT BEVIAGRÁZOTT HARCITEVE!!!

Ugyhogy az egyébként szintén elég vacak BASE mobilnetet használjuk még, de ezekről bővebben később. A lényeg, van olyan telekom cég, akik pofátlanságban, hanyagságban és sz@r kiszolgálásban megcsinálta a lehetetlent: lenyomta a magyar telekom cégeket. 

Csak röviden: új lakásba költöztünk ahol nincs net, amit így nekünk kell megrendelni. föl is mentem a balgakom weboldalára még az előző lakásban és megrendeltem valami madzagos netet online (mer akkor van extra kedvezmény), meg a jelenlegi BASE szolgáltatónál lévő kártyámat akartam átmigrálni a balgákhoz. mindent kitöltöttem, kapom a visszaigazolást, rendelésszámmal, dátummal, meg majd hívnak és akkor jó lesz nekem.

Aha, hívtak is, mint a nyugdíjasházból a 102 éves süket Klotild néni a szadomazó szexvonalat, szóval az igért szállítás napján fölhívtam őket, hogy mi a répa van. Miért nem hívtak - mikor jönnek? Mondjak ügyfélszámot. Mondom nekem olyan nincs, mert kiskoromban kioperálták, de van rendelés számom. Jól hallható derültség a vonal végén: ami nekem van, bár az van ráírva hogy order, az csak egy un. wish-list, szóval csak dokumentálták hogy én mit szeretnék, de sajna az nem mindig (?) kerül át automatikusan a megrendeléseket kezelő alkalmazásba, mert ez egy ilyen. De ne aggódjak, pihike van meg világbéke, most mindjárt a vonal végén fölveszi a rendelést. Mikor szállítják ki a modemet? A hét végére kb (ez hétfői napon volt). Ugyanazokat az infokat elmondtam, srác mondja, hogy 1 napon belül visszahív.

Két nap múlva kissé dúltan telefonálok (ja, nem mondtam, de minden hívás min 15 perc zenehallgatással indul). A másik ügyfélszolis kismókus kéri az ügyfélszámomat. Ezeknek ez a mániájuk, komolyan! Mondom neki is, hogy tartsuk be a sorrendet, előbb legyek ügyfél, tehát kapjak valamit, aztán olyan számot adok neki, hogy egy hétig csöngeni fog tőle a füle. Név alapján most megtalálja az order-t (mert most már van), mondja is, hogy igen, ja, látom, volt egy madzagos net, egy telefonkártya meg egy TV előfizetés...   MIVAN VAZZE? Elgurult otthon a gyógyszer, vagy az asszony éjjel lerúgta a szemüvegedet? Milyen TV?

Hát, ő azt nem tudhatja, de ide van írva, hogy akarok TV-t, tehát akarok. Ha bajom van, kapcsolja az ügyeletes főboszorkányt, tőle kérjem a srácot aki fölvette az ordert és játszam le vele. Átkapcsol a főbanyához (15 perc) aki közli, hogy a srác nem ebben a műszakban van, de mit akarok. Elmondom, mondja várjak (10 perc), majd közli, hogy ez tényleg oda van írva, biztos elbaszták (a bocsánat szó, illetve annak angol, francia vagy szuahéli verziói a beszélgetés alatt egyszer sem hangzottak el). Két opcióm van (azon kívül, hogy leszopom magam és közben kitörik a nyakam és végre békén hagyom őket) 1-kérem, hogy új ordert vegyenek föl (mert javítani azt LEHETETLEN) 2-amikor kihozzák a modemet, akkor szóljak a szerelőnek, hogy nem kérem a TV-t, és akkor a szerelő (?) módosítja az ordert.

Kérdem: milyen szerelő? direkt szerelés nélkül kértem, merhogy egy modemet talán még össze tudok dugni. Jó, de most lesz szerelő, mert ehhez az orderhez (amit én nem így kértem ugyan) ehhez jár. 

Ok, lássuk, mikor lesz netem az 1. esetben? Boszorka válasza: November (kb 1 hónap). Ahah. 2-es opció? az csak 10 nap (még). Ekkor kezdte az agyam eldobni az ékszíjjat: még 10 nap? azt mondta az egyik előző címeres ügyfélszolgálatos, hogy a hét végére meglesz. Válasz: nem lesz. Főboszi nem ezt mondja. Főboszi csak annyit ajánl föl, hogy ne nekem kelljen egy telefonszerelővel ékes franciául megbeszélnem a TV ügyet, ő ráírja az order-re, hogy a TV az elbaszásból került rá, de akkor is csak 10 nap múlva mennek ki. 

Legnagyobb meglepetésemre nem kezdtem el ordítani, hanem megkértem a boszimuffot, hogy akkor ezt, amit megbeszéltünk, azt írja le nekem legyen szives, ha legközelebb telefonálnék (ha esetleg nem menne minden olyan simán, mint a fiaimnak fél kiló gofri kivégzése 10 perc alatt), erre azt mondta, hogy ilyet nem tud. A legnagyobb balga telekom társaság NEM KÉPES EMAILT KÜLDENI. Kizárólag telefonon és papír levélben kommunikálnak velem (és tényleg, ha fölmentek a weboldalukra, NINCSENEK EMAIL CÍMEK). Az import fa olcsó, a postásoknak is élniük kell valamiből, tehát levélke a nyerő.

Végül is egymás felmenőit tiszteltetve abban maradtunk, hogy mindent elküldenek postán, én meg legyek olyan jó és örüljek annak, hogy egyszer majd lesz netem, meg TV-m, ami nem is lesz, ha nem kérem, meg jön szerelő, akit nem kértem, de valszeg nem is kell kifizetnem a kiszállást, meg lesz a BASE-től átvitt telefonkártyám illetve számom, de azt nem tudják mikor, remélhetőleg előbb kapom meg az új kártyámat, mint ahogy a BASE lelövi az accountomat, addig meg húzzak bőrt a fogamra, és ÉRTSEM MEG, EZ VAN. AND HAVE A NICE DAY!

Nos, nem lehetnek annyira legbalgább királyi telefontársaság (sajnos nekik van szerződésük az EU intézmények épületen belüli celláira) hogy ne keressek egy másik szolgáltatót. Ha kagylópáncéllal gofriba vésett rovásírással kell is ezentúl kommunikálnom, az is jobb mint az ügyfélszolgálatukkal diskurálni. Nem is igazi Belgák ezek.

3 komment

Címkék: internet ügyfélszolgálat szívás balgakom

A bejegyzés trackback címe:

https://belgasagom.blog.hu/api/trackback/id/tr244818761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szindrana 2012.10.04. 11:30:43

Ez naggggggyon durva!!! tényleg jobb, ha átállsz valami füstjel-félére...

Don Piccolo 2012.10.04. 11:44:27

UPDATE 1: ma reggel telefonált az Asszony, hogy jött egy postás (a Balgacom oldalán - ugye emlékszünk még, első körben ott rendeltem meg a cuccot - futáros kiszállítás van föltüntetve az "INSTALL KIT"-re) és hozott egy csomagot a Balgacomtól. Pofára egy modem, de mintha lenne benne távirányító is (???), ha hazaérek, megszakértem.
DE AKKOR MI FOG JÖNNI 10 NAP MÚLVA???? AGGÓDOM...

zsoci 2012.10.19. 20:07:04

Lehet , hoznak egy TV-t a távirányitóhoz.
süti beállítások módosítása